ئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی مازندران خبر داد: انعقاد تفاهم نامه صیانت از کارگران ساختمانی با وز
انجمن صنفی استادکاران وکارگران ساختمانی شهرستان آمل
مسلم مکاری

به گزارش خبرنگار ایلنا در ساری، سید هادی ساداتی در جلسه اعضای انجمن صنفی شهرستانهای مازندران که در دفتر انجمن صنفی کارگران ساختمانی آمل برگزار شد، با اشاره به اینکه این تفاهم نامه براساس آئین نامه ایمنی پیمانکاران و کارگران ساختمانی خواهد بود، یادآور شد: توجه به رعایت نکات ایمنی در هنگام کار یکی از نکات بسیار مهمی است که پیمانکاران باید به آن اهمیت دهند.

وی با بیان اینکه حادثه ساختمانی همه روزه در همه شهرها مشاهده و لمس می شود، اظهار داشت: جهت جوگیری از این حوادث باید کلاس های آموزشی برای پیمانکاران و کارگران ساختمانی تدبیر شود.

ساداتی با اعلام اینکه برنامه آموزشی و تدوین نکات ایمنی بین کارگران ساختمانی اقدامی در دست اجرا است، اذعان داشت: در این زمینه با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مذاکراتی جهت تدوین آموزش های نکات ایمنی کارگران انجام و دستوراعمل اولیه صورت گرفته است.

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی مازندران به منظور ارتقا و مهارت ایمنی بین کارگران ساحتمانی از برگزاری همایش آموزش نکات ایمنی در مازندران خبرداد و گفت: این همایش برای نخستین بار در کشور در این استان با حضور پیمانکاران و کارگران ساختمانی انجام خواهد شد.

وی با تاکید براینکه در این همایش از کارشناسان ذبده ای جهت آموزش نکات ایمنی به کارگران به کار گرفته می شود، اذعان داشت: امیدواریم با برگزاری این همایش طرح ساماندهی کارگران و پیمانکاران به نکات ایمنی ایجاد شود.

وی عنوان کرد: جهت جلوگیری از حوادث ساختمانی و توجه به نکات ایمنی انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهرستان ها موظفند تدابیر آموزشی توجه به مهارت ایمنی را به پیمارنکاران و کارگران متذکر شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 5 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط مسلم مکاری

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 3190
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1